میوه باکس
فروشگاه اینترنتی میوه خرد شده

بروزرسانی شده در تاریخ ۷ اردیبهشت

۸ ایده جذاب برای کادو روز زن

8 ایده جذاب برای کادو روز زن

اولین شخصی که در زندگی ملاقات می کنیم مادر است. همانطور که همه می دانیم، مادران مهربان ترین مخلوقات خدا و فرشته های زندگی مان هستند. ادای احترام و عشق به مادر هیچ زمان خاصی ندارد و در هر لحظه ارادت و دوست داشتنمان را به او نشان می دهیم. با این حال روز زن، بهانه ای ویژه برای قدر دانی از زحمات مادران و همسران است. در این روز بهترین هدیه ای که می توانیم را به ان ها تقدیم می کنیم. در ادامه ۸ ایده کادو روز زن به همراه چند ایده پذیرایی از مهمان را با شما مطرح خواهیم کرد.

دورهمی صمیمی با خانواده

در این روز خاص، خانه را برای پذیرایی از کسانی که دوستشان دارید، آماده کنید. محیطی شاد و صمیمی همراه با پذیرایی مختصر، یک جشن خانوادگی به یاد ماندنی را رقم می زند. اولین موارد لازم برای تدارک دیدن یک جشن ساده، میوه، شیرینی و یک نوشیدنی دلچسب هستند.

در پذیرایی، سلیقه تان را به نمایش بگذارید و کار ها را سَرسَری انجام ندهید. برای این منظور، شیرینی و میوه ها را به زیبایی آمده کنید. می توانید از باکس میوه استفاده کنید. همچنین برش زدن و چیدمان میوه ها به طوری که ترکیب رنگی شان به چشم بیاید، ایده جذابی است. در ادامه تعدادی دیگر از ایده ها پذیرایی را با شما در میان خواهیم گذاشت.

ایده کادو روز زن

  1. طلا و جواهرات و سکه طلا

  • طلا

طلا زیبایی و ارزش مادی بالایی دارد و می تواند یک ایده کادو روز زن باشد. به علاوه خواص درمانی طلا برای بانوان، بسیار زیاد است. شما می توانید با هر میزان مبلغی که در توان دارید، از قطعه های سبک تا سرویس های سنگین را تهیه کنید. از آنجایی که همه به ارزش مادی این فلز با ارزش واقف اند، می تواند پس انداز امنی برای مادر و همسر شما باشد.

از طرفی دیگر، طلا فلزی گرم و تر است. از خواص درمانی طلا، خون ساز بودن و به قلب نیرو می بخشد. تاجایی که در قدیم که میان مردم، داغ زدن رایج بوده، از این فلز استفاده می کردند چراکه عفونی را به دنبال نداشته است. همچنین طلا در بهبود بیماری های قلبی و کاهش فشار خون نیز فواید بسیاری دارد.

  • جواهرات

برای دوستداران سنگ های زینتی، جواهرات بهترین ایده کادو روز زن است. جواهرات همواره یکی از پر طرفدار ترین هدایایی است که می توان در نظر گرفت. با توجه به جنس جواهرات که از سنگ است، تقریبا امکان از بین رفتن یا مخدوش شدن آن وجود ندارد. با این حال لازم است سلیقه طرف مقابل را در این امر در نظر گرفت.

دنیای جواهرات، بسیار گسترده بوده و می توان علاوه بر نمای زیبایی که دارند، از خواص درمانی آنها نیز بهره برد. جواهرات را می توان به عنوان دکوری خاص و به صورت تراش نخورده و کامل به شخص مورد علاقه خود هدیه کرد. همچنین می توان آن ها را به شکل ساعت جواهر نشان، انگشتر، گوشواره و گردنبند تقدیم کرد.

  • سکه طلا

یکی از شیک ترین و با ارزش ترین هدایایی که می توان به هر شخصی تقدیم کرد، سکه طلا است. هیچ گاه از ارزش سکه کم نمی شود. به هر میزان که تورم، ارز و حتی طلا، نوسان قیمت داشته باشند، سکه نیز افزایش قیمت خواهد داشت. شما هرگز از خرید این هدیه ارزشمند پشیمان نشده و شخص دریافت کننده نیز همواره هدیه شما را در خاطرش نگه خواهد داشت.

ایده کادویی ولنتاین

  1. کارت هدیه

یکی دیگر از مواردی که به عنوان ایده کادو روز زن مطرح می کنیم، کارت هدیه است. کارت هدیه یک کادو بی نظیر برای کسانی است که توان انتخاب هدیه خاصی را ندارند. همچنین مادر و همسرتان با این کارت هدیه می توانند هر آنچه که کورد علاقه شان است را برای خود تهیه نمایند.

  1. لوازم آرایشی و بهداشتی

  • آرایشی

از لوازم آرایش می توان به عنوان هدیه مورد علاقه هر خانمی نام برد. زیبایی همواره برای همه و به خصوص بانوان، بسیار مهم است. به همین دلیل از این ایده کادو روز زن استقبال فراوانی می کنند. در خرید لوازم آرایش به چند نکته توجه کنید. جنس چوست که چرب، خشک یا مختلط است، تاثیر بسیاری در نمای آرایش بر چهره دارد. همچنین سلیقه کلی مادر و همسر خود را در نظر داشته باشید و با توجه به سلیقه ایشان برایشان هدیه تدارک ببینید.

  • لوازم بهداشتی

رعایت بهداشت در زیبایی و افزایش طول عمر همه افراد، بسیار تاثیر گذار است. استفاده از لوازم بهداشتی مناسب در این امر بی تاثیر نبوده و به زیبایی چهره و شادابی روح نیز کمک می کند. یکی از بهترین پیشنهادات ما به عنوان ایده کادو روز زن، خرید لوازم بهداشتی و هدیه کردن آن به شخص اول زندگی تان است.

لوازم بهداشتی شامل کرم های مراقبتی، ماسک صورت های متناسب با پوست فرد و محصولات تقویتی پوست و مو هستند. از دیگر لوازم بهداشتی کارامد و جذاب برای بانوان، می توان به لوسیون بدن و انواع شامپوهای فری سولفات اشاره کرد.

  1. لوازم برقی مخصوص بانوان

یکی دیگر از جذاب ترین ایده هایی که برای ایده کادو روز زن می توانیم با شما در میان بگذاریم، هدیه کردن لوازم برقی مخصوص بانوان است. می توانید در یک باکس زیبا تعدادی از این لوازم را قرار دهید. ابزار زیبا سازی مو شامل اتو مو، ویو مو و همچنین بابلیس از پر طرفدار ترین کالا ها میان خانم ها بوده و برایشان هدیه کارامدی است.

اگر مادر یا همسرتان موهای پر پشتی دارند، از برندی خرید کنید که تجهیزات پر قدرت تری دارند. چرا که موهتی چر چشت، سنگین بوده و به سختی می توان به آن ها حالت داد. همچنین در کنار این ابزار، حتما محافظ های حرارتی مخصوص را نیز تهیه کنید تا مو های محبوبتان کمترین آسیب را ببیند.

  1. لوازم و تجهیزات ورزشی

در کنار زیبایی ظاهر، سلامتی جسم نیز در شادابی افراد تاثیر بسیاری دارد. یکی از ارکان تضمین این مورد، ورزش کردن است. به همین دلیل تهیه لوازم ورزشی به عنوان یک ایده کادو روز زن، جذابیت خاصی دارد.

  • تردمیل

تجهیزات ورزشی بسیاری مناسب افراد مختلف طراحی و تولید شده که شما متناسب با سلیقه و بودجه خود می توانید آن ها را تهیه کنید. یکی از کاربردی ترین تجهیزات ورزشی، تردمیل است. در صورتی که مادر و همسرتان وقت کافی برای باشگاه رفتن ندارند، با خرید تردمیل، این کمبود را برایشان جبران کنید.

تردمیل ها در انواع ایرانی یا خارجی و در قیمت های مختلف به فروش می رسند. هر کدام از آن ها امکانات مخصوص به خود را دارند. به همین دلیل لازم است پیش از خرید، نیاز خانواده خود را شناسایی کرده و مکان مناسب برای تعبیه آن را در نظر بگیرید.

  • دوچرخه معمولی و برقی

در اینجا توضیح می دهیم چرا دو چرخه، به عنوان ایده کادو روز زن، مناسب است. از دیگر هدایای مورد پسند بانوان ورزشکار، می توان دوچرخه را نام برد. اگر مادرتان اهل ورزش کردن است، حتما از دریافت یک دوچرخه فنری و خوش دست یا یک دوچرخه برقی خوشحال خواهد شد.

دوچرخه ها در انواع مدل ها و دنده های مختلف در بازار وجود دارند. با توجه به ویژگی های ظاهری ایشان، از جمله قد، وزن و توان عضله هایشان، دوچرخه ای متناسب تهیه کرده و به او تقدیم کنید.

  • دوچرخه برقی

همسر یا مادرتان به دوچرخه سواری علاقه دارند اما توانایی راندن آن را ندارند؟ بسیاری از افراد در حفظ تعادل دوچرخه، مشکل دارند. همچنین به دلیل ابتلا به بیماری های حرکتی، امکان دوچرخه سواری یا حرکت های این چنینی برایشان محیا نیست.

در این شرایط، هدیه گرفتن یک دوچرخه برقی، جزء بهترین پیشنهادات برای ایده کادو روز زن است. برای بانوانی که مشغله های زیادی داشته و وقت ورزش کردن در هوای آزاد را ندارند نیز مورد استقبال قرار می گیرد. چرا که به دلیل تعادل ۱۰۰% دوچرخه های ثابت می توانند همزمان که ورزش می کنند، یکی دیگر از برنامه هایشان را نیز دنبال کنند.

  • ست لباس ورزشی

اولین نیاز هر ورزشکاری، لباس مناسب است. در عین حال

  1. گل

تماشای گل و استشمام عطر آن، روح را نوازش کرده و همواره از بهترین هدیه هایی است که هر دو طرف را سر زنده می کند. به همین دلیل هدیه دادن گل، یک ایده کادو روز زن فوق العاده است. می توانید دسته گلی زیبا از گل های رنگارنگ تهیه کنید. همچنین اخیرا هدیه دادن گل های گلدانی، بسیار رواج پیدا کرده و علاقه مندان به این گل ها بسیار زیاد هستند.

گل هایی چون رز، علارقم زیبایی فوق العاده شان، عمر بسیار کوتاهی دارند. در حالی که گل های سبز گلدانی می توانند تا سال های سال زیبایی و طراوت خود را حفظ کرده و از روز اول تماشایی تر شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ناموجود

آبمیوه و پک میوه

آب هویج (۲۵۰سی‌سی)

۱۴,۰۰۰ تومان