میوه باکس
فروشگاه اینترنتی میوه خرد شده

بروزرسانی شده در تاریخ ۷ اردیبهشت

شب یلدا و میوه باکس

شب یلدا و میوه باکس

شب یلدا از شب هایی است که برای ما ایرانی ها اهمیت دارد و هرساله در این شب، فامیل  یا دوستان دور هم جمع می شوند و تا پاسی از شب را در کنار هم می گذرانند. در این شب میوه و تنقلاتی که وجود دارد از مواردی است که از بچه تا  بزرگسال به آن علاقه دارند و می بینیم که وقتی همه دور هم جمع می شوند، از اولین چیزهایی که به آن توجه می کنند، یک پذیرایی شب یلدا است.

از جمله نگرانی هایی که همواره برای میزبان وجود دارد، این است که چه چیزی بگیرد و چگونه بتواند تمام آنها را آماده کند. میز را چگونه بچیند که زیبا باشد و هم در طول مهمانی بتواند از همه مهمان ها پذیرایی کند. در ادامه راهکارهایی را برای اینکه بتوانید یک شب یلدا بی دغدغه داشته باشید، بیان می کنیم.

یک شب یلدا

میزبان بودن امروزه بسیار سخت شده، مخصوصا برای یک شب یلدا که تعداد مهمان ها در اکثر مواقع زیاد است. این مهمانی ها در بیشتر موارد در خانه بزرگتر ها مانند پدربزرگ و مادربزرگ برگزار می شود. برای اینکه میزبان بتواند یک پذیرایی شب یلدا عالی داشته باشد، بهتر است از چند روز قبل برخی مواردی را انجام دهد، به عنوان مثال دسر ها را آماده کند، مواد اولیه غذا را تهیه نماید و…

برای یک پذیرایی شب یلدا مرسوم است که میوه های مخلتف تهیه می کنند، هندوانه و آجیل و تنقلات می آورند و همگی دور هم مشغول به شعرخوانی و فال حافظ و سرگرمی های این چنینی می شوند. فراهم کردن تمام اینها برای میزبان کار دشواری است، مخصوصا که بزرگترها به دلیل توانشان کمتر است و همچنین کسی نیست تا در تهیه و آماده کردن وسایل یک پذیرایی شب یلدا کمکشان کند، چراکه بچه ها هر یک مشغله و گرفتاری دارند و نباید از آنها توقع داشت.

بهترین راه حل برای اینکه یک پذیرایی شب یلدا مناسب داشته باشید، که نه شمای میزبان اذیت شوید و نه مهمان ها، تهیه میوه ها از میوه باکس است. نیازی نیست نگران طراحی و چیدمان میوه ها باشید، چراکه با شب یلدا و میوه باکس می تواند بهترین طرح ها را داشته باشید.

به عنوان مثال در میوه باکس، کیک هنداونه ای یلدا از پرطرفدار ترین ها به حساب می آید، چراکه در یک شب یلدا مرسوم است تا حتما هندوانه سرو شود و با این طراحی بهترین و زیباترین پذیرایی شب یلدا را خواهید داشت.

پک یلدا

یک هدیه شب یلدا

اگر مهمان هستید و می خواهید دسته خالی به مهمانی شب یلدا نروید، بهترین هدیه تهیه چند نمونه از مواردی است که در یک پذیرایی شب یلدا سرو می شود. به عنوان مثال میوه یا هندوانه از بهترین مواردی است که می توانید به عنوان یک هدیه شب یلدا برای میزبان و مهمانان دیگر تهیه کنید. این کار باعث می شود که در یک پذیرایی شب یلدا کمی سهیم شده و از استرس و کار میزبان نیز بکاهید.

گرفتن یک کیلو میوه یا یک هندوانه بزرگ اصلا به عنوان یک هدیه شب یلدا جذاب نیست. برای اینکه هم میز یک پذیرایی شب یلدا را زیبا کنید و هم یک هدیه شب یلدا متفاوت داده باشید، بهتر است میوه ها طوری طراحی کنید که زیبا شود. البته این کار هم زمان بر است و برای آن می توانید از بسته های ویژه شب یلدا و میوه باکس کمک بگیرید. به عنوان مثال هندوانه حکاکی میوه باکس از جذاب ترین و زیباترین هدیه هایی است که می توانید تهیه نمایید.

در مواقع دیگر به عنوان مثال زمانی که برای یک شب یلدا تازه عروس می خواهید هدیه ببرید، مرسوم است که میوه ها و هندوانه ها را همراه با یک هدیه شب یلدا عروس تزیین می کنند و به منزل عروس خانم می برند. در مواقعی برای یک ویژه شب یلدا عروس خانم مهمانی های بزرگی برپا می کنند.

برای اینکه یک ویژه شب یلدا عالی و به یاد ماندنی را رقم بزنید، نیازمند یک طراحی منحصر به فرد هستید. بهتر است از محصولات شب یلدا و میوه باکس که طراحی جذابی دارند، استفاده کنید. به عنوان مثال گلدان میوه کالسکه ای از بهترین طراحی های شب یلدا و میوه باکس است.

یک ویژه شب یلدا سازمانی

اکثر ادارت، سازمان ها و شرکت های خصوصی به مناسبت شب یلدا برنامه ای را برای افراد سازمان تدارک می بینند. این کار در انسجام سازمان و افزایش رضایت کارکنان از سازمان نیز تاثیر گذار است. همچنین برای اینکه افراد سازمان بتوانند زمانی را در کنار هم به خوشی سپری کنند، می توانید برنامه های متنوعی را برایشان تدارک ببینید. یکی از این برنامه ها می تواند شعر خوانی هر فرد باشد و همینطور فال گرفتن نیز در میان افراد محبوبیت خاصی دارد.

از دیگر مواردی که باید به آن توجه کرد، یک پذیرایی شب یلدا سازمانی است. این پذیرایی باید درخور یک سازمان باشد، در حالی که ریخت و پاش تجملات مهمانی های خانوادگی در آن دیده نشود. همچنین اعضای سازمان باید از این پذیرایی احساس رضایت و خشنودی کنند. احتمالا در ذهنتان است که مانند جلسه های معمولی دیگر چند مدل میوه تهیه کنید و با یک ظرف از میوه از آنها پذیرایی کنید.

در اینجا یک پیشنهاد دیگری برای شما داریم، بیاید یک ویژه شب یلدا برای کارکنان سازمانتان رقم بزنید و آن را از دیگر مراسم ها و جلسات متمایز کنید. برای اینکار می توانید از ظرف یلدای سازمانی استفاده نمایید. این ظرف شامل هندوانه، انار دون شده، شیرینی و آجیل است که همچون سایر مهمانی های شب یلدا تمام موارد لازم برای یک ویژه شب یلدا را دارد.

 تزیین میوه شب یلدا برای مدرسه

امروزه برگزاری یک ویژه شب یلدا در مدرسه نیز مرسوم است. بچه ها همه برای آن روز ذوق دارند تا بتوانند دسته جمعی یک پذیرایی شب یلدا از معلمان و یکدیگر داشته باشند. از مدت ها قبل به خانواده شان می گویند، که بهترین میوه ها را تهیه کنند تا بتوانند یک تزیین عالی داشته باشند. برای اینکار خانواده ها بیشتر اذیت می شوند، چراکه تحت فرمان کودکشان قرار می گیرند و می خواهند یک طراحی عالی برای میوه ها داشته باشند.

آخر سرهم بچه ها از طراحی میوه و چیدمانش گله و شکایت می کنند و خستگی خانواده را بیشتر می کنند. یک پیشنهاد عالی برای اینکه هم خانواده ها خسته نشوند و هم چیدمان و طراحی همانی شود که بچه ها می خواهند، استفاده از خدمات شب یلدا و میوه باکس است.

این خدمات شامل موارد زیادی می شود، مثلا برای اینکه بتوانید میزی زیبا داشته باشید تا عکس هایتان نیز خوش رنگ باشد، بهتر است از دیس لوکس مشکی یا کیک هندوانه یلدا و … استفاده نمایید. همچنین اگر نگرانی این را دارید که ممکن است مقدار میوه کم باشد و به همه نرسد، می توانید از جام لوکس، لیوان انار و … که میوه ها به صورت جداگانه در ظروف شیک قرار دارد، استفاده کنید.

خانه های با صفا و برگزاری رسم و رسوم شب یلدا

ابتکارات شب یلدا

برای اینکه بتوانید یک ویژه شب یلدا رقم بزنید تا در یادها بماند، بهتر است مراسم را به طور کامل اجرا کنید و تمام رسم های سنتی را برای مهمان ها یادآور شوید. این کار سبب می شود تا یک مهمانی منحصر به فرد داشته باشید، ابتکارت شب یلدا عبارتند از:

  • کرسی بگذارید

فرقی نمی کند دکوراسیون داخلی خانه تان کلاسیک یا مدرن باشد، به بقیه وسایلتان بیاید یا نه، اندازه خانه تان بزرگ است یا کوچک، هیچکدام برای اینکه کرسی بگذارید اهمیتی ندارد. کرسی خودش به تنهایی یک مدل جذاب است که در هر دکوراسیون و خانه ای زیبایی خودش را دارد.

یک شب یلدا است و کرسی ای که از قدیمی ها برای ما به یادگار مانده، پس بیایید برای یک شب در سال هم که شده از این وسایل مدرن و جدید خانه ها دور شویم و همگی دور یک کرسی بنشینیم. اگر لحاف کرسی ندارید، از بزرگتر ها بخواهید که برای آن شب برایتان بیاورند. باور کنید جمع شدن دور یک کرسی و مرور خاطرات گذشته از شیرین ترین لحظه های یک شب یلدا است که می توانید برای خودتان و مهمان ها رقم بزنید.

  • دیوان حافظ روی کرسی بگذارید

در یک شب یلدا مگر می شود همه دور هم جمع باشند ولی شعرهای زیبا و نفیس حافظ جان خوانده نشود؟ یکی از بهترین قسمت هایی که می توانید در یک ویژه شب یلدا فراهم کنید، فال گرفتن و شعر خوانی است.

در این لحظات هر کس نیتی می کند و دیوان حافظ را می گشاید، شعر را می خواند بقیه شروع به تفسیرش می کنند. وای به حال جوان عذبی که شعری عاشقانه در طالعش بیوفتد، او می ماند و یک دنیا حرف و نصیحت از بزرگتر ها که البته در مواردی با شیطنت های بقیه دوستان نیز همراه می شود. تمام اینها یک دنیا خاطره است که تا سال ها در یاد ها می ماند.

  • از رنگ قرمز در وسایلتان استفاده کنید

رنگ قرمز موجب شلوغی و هیاهو می شود و شور و نشاط را در بین اعضا خانواده می آورد. همچنین رنگ قرمز به دلیل گرم بودنش فضا را نیز صمیمی می کند، پس بهتر است در بیشتر وسایلتان از این رنگ استفاده کنید تا یک شب یلدا منحصر به فرد را رقم بزنید. به عنوان مثال استفاده از میوه های قرمز رنگ و سرخ بسیار مرسوم بوده یا پارچه های با طرح سنتی و قرمز می تواند در دکوراسیون یک ویژه شب یلدا بسیار جذاب باشد.

  • آجیل پلو بپزید

آجیل پلو یکی از غذاهایی است که در شب یلدا پخته می شود. همچنین این غذا علاوه بر طعم لذیذی که دارد، ظاهری بسیار زیبا داشته که می تواند به سفره تان رنگ و لعاب بیشتری ببخشد. ته دیگ زعفرانی از دیگر خوردنی های خوشمزه ای است که معمولا افراد زیادی به آن علاقه دارند.

اگر غذا دیگری مد نظرتان است، می توانید آن را نیز بپزید، به عنوان مثال اگر قصد دارید قرمه سبزی درست کنید، بهتر است از لوبیا های درشت در آن استفاده نمایید تا سفره تان جذاب و دیدنی شود.

  • لیوان ویژه یلدا تهیه کنید

برای اینکه بتوانید از تک تک مهمان ها به صورت ویژه پذیرایی کنید و یک شب یلدا به یاد ماندنی را رقم بزنید، بهتر است لیوان ویژه یلدا را از میوه باکس تهیه نمایید. این لیوان حاوی انار و هنداونه و آجیل است و در این صورت مطمئن خواهید بود، که از تمام مهمان ها پذیرایی ویژه صورت گرفته است. همچنین اگر آجیل را در ظرفی جداگانه در روی میز قرار داده اید، می توانید از لیوان انار هندوانه برای یک پذیرایی شب یلدا استفاده کنید.

آجیل، جز جدایی ناپذیر رسم و رسوم شب یلدا

  • از شمع ها استفاده کنید

برای اینکه سفره یک ویژه شب یلدا را تزیین کنید، می توانید از شمع ها استفاده نمایید. شمع هایی که در طراحی و رنگ های مختلفی وجود دارد و همچنین با سفره شما همخوانی داشته باشد، از بهترین گزینه ها به عنوان تدارکات یک شب یلدا است. شمع های عطری نیز می تواند فضا را خوشبو کند و امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.

  • خلاقیت برای میز پذیرایی

میزهای پذیرایی یک شب یلدا از قسمت هایی است که همواره مهمانان به آن توجه ویژه ای دارند. برای اینکه بتوانید میزی زیبا داشته باشید، بهتر است از ظروف یکدست استفاده نمایید. البته این قسمت بسته به سلیقه هر فرد متفاوت است و می توان طرح های زیادی را دید که بسیار زیبا هستند. به عنوان مثال ظرف های متفاوتی که هر کدام رنگ خاصی دارد، می تواند در زیباتر شدن یک پذیرایی شب یلدا موثر باشد.

  • پیشنهادی برای تزیین میوه

در سایت ها و کانال های مختلفی روش های زیادی برای تزیین میوه وجود دارد. اگر زمان و حوصله اش را دارید، احتمالا با کمی تمرین بتوانید یک حکاکی میوه انجام دهید. پیشنهاد ما برای شما استفاده از طراحی های آماده و جذاب میوه باکس است. شب یلدا و میوه باکس حکاکی هندوانه، هندوانه اسکوپی و انواع تزیین میوه را برای مهمانی های شما آماده می کند.

سخن آخر

از بهترین شب هایی که می توانید برای خود و خانواده تان رقم بزنید، شب یلدا و میوه باکس بوده که با محصولات منحصر به فردی که ارائه می دهد، می تواند عکس ها و لحظات به یاد ماندنی را برای هر خانواده یا جمع دوستانه ای رقم بزند. محصولات متنوعی که در یک شب یلدا می توانید داشته باشید، همگی در میوه باکس موجود بوده و به راحتی و بهترین قیمت آماده سفارش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ناموجود

آبمیوه و پک میوه

آب هویج (۲۵۰سی‌سی)

۱۴,۰۰۰ تومان